A+ R A-

Stigla prva isporuka opreme za rekonstrukciju prečistača otpadnih voda u Gradačcu

Jutros je u objekte Komunalca izvršen istovar prvog dijela opreme pristigle od Češke Republike.

Nakon pregovora predstavnika Komunalca, Općine i Češke uslijedio je prvi dio donacije Češke Republike od preko 300 000 eura.

Već početkom decembra očekuje se druga isporuka opreme a ukupna donacija iznosi oko milion eura.

Podsjećanja radi, riječ je o rekonstrukciji prečistača otpadnih voda voda, koji trenutno i prethodnih godina djelimično radi i širi nesnošljivi smrad u okolnom naseljenom prostoru, naročito u ljetnom periodu. Realizacijom ovog projekta biti će riješen dugogodišnji problem koji tišti građane sjevernog dijela Općine.

OBAVJEŠTENJA

Objavljene 3 odluke o izboru najpovoljnijih ponuđača

JP Komunalac d.d. Gradačac objavljuje:

- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača za servisiranje kompresora..

- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača za nabavku sezonskog cvijeća...

- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača za servisiranje PPA,hidrantske mreže i obuka uposlenika..

Plan javnih nabavki za 2018. godinu

JP Komunalac d.d. Gradačac objavljuje:

- Plan javnih nabavki za 2018. godinu 

Kvar na cjevovodu!

Zbog kvara na cjevovodu bez vode u periodu od 8 do 11 sati će biti korisnici u naselju Svirac i u ulicama Škorići, Hazna, Zlatnih ljiljana te dio ulice Husein-kapetana Gradaščevića.

Produžen rok za podnošenje prijava za T1

Title: Bosnia And Herzegovina: Gradacac Water Supply Project
Project Name - Gradacac Water Supply Project
Country - Bosnia And Herzegovina
Business Sector - Municipal and Environmental Infrastructure
Project ID - 45810
Tender Exercise No. - 6130578
Tender Exercise Title - Expansion of water supply system- Construction of Well field; Pumping station and Pressure pipeline 
Client Name - Goverment of Bosnia and Herzegovina 
Type of Notice - Invitation for Tenders - Single Stage
Nature of Procurement - Works
General Procurement Notice Published - 29/01/2018 14:52
Publication Date - 16/02/2018 10:48
Issue Date - 19/02/2018 14:00
Closing Date - 13/04/2018 12:00

 

„Addendum 
   Date of Addendum: 30/03/2018
   Reason for Addendum: Havining in mind many questions have been raised from suppliers. and later respond from our (employer ) side as well request from one supplier for deadline extension for offer submission due to tender volume documentation and fact that great Catholic day is approaching, we would like to extend the deadline for offer submission for 1,5 weeks (new closing date 13.04.2018).
Nature of Addendum: Deadline Extension
Client Address:JP KOMUNALAC d.d.
H.K.Gradascevica 114, Gradacac, 76250 , Bosnia And Herzegovina, Gradacac, 76250 , Bosnia And Herzegovina"

 

                                                                  Copyright ©2014 Komunalac d.d. Gradačac